کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316333 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رایانه‌هایی که هرگز از کار نمی‌اُفتند

Blue-Screen-of-Death

محققان کالج دانشگاهی انگلیس (UCL) رایانه‌ای را ساخته‌اند که به آن “رایانه سیستمیک” می‌ گویند که می‌تواند خودش را به هنگام مواجه‌شدن با خطا بازیابی کند. این رایانه بر اساس قانون بی‌ نظمی کار می‌ کند و هرگز دچار خرابی نمی‌ شود.

آیا تا‌ به‌حال با “صفحه آبی مرگ” در ویندوز رو‌به‌رو شده‌اید؟ در واقع وقتی با این صفحه برخورد می‌کنید مطمئن باشید رایا‌نه‌تان با مشکل جدی‌ای مواجه شده است و در بیشتر موارد این صفحه نشان‌دهنده این است که را‌یانه‌تان از کار افتاده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فناوری اطلاعات ایران؛ بعضی از محققان انگلیسی درصدد آن هستند که بتوانند مانند فلاپی‌دیسک‌ها، این صفحه آبی مرگ را به تاریخ پیوند دهند.

محققان کالج دانشگاهی انگلیس(UCL) رایانه‌ای را ساخته‌اند که به آن “رایانه سیستمیک” می‌گویند، این رایانه می‌تواند خودش را به هنگام مواجه‌شدن با خطا بازیابی کند. این رایانه بر اساس قانون بی‌ نظمی کار می‌ کند و هرگز دچار خرابی نمی‌ شود.

بنابر گفته‌های محققان، علت اصلی از کارافتادگی‌ رایانه‌ها، پردازش برنامه‌هایی است که کاربران آنها را در رایانه‌شان به اجرا در می‌آورند.

رایانه‌های امروزی برای مدلسازی فرآیندهای پیچیده موجود در طبیعت مناسب نیستند. رایانه‌ها برای انجام محاسبات ترتیبی ضعف دارند و نمی‌ توانند در یک لحظه چند دستور را همزمان اجرا کنند. به عنوان مثال رایانه‌ها نمی‌ توانند یک مدل از مغز را شبیه‌سازی کنند زیرا حتی در پردازش و فرآیند نحوه کارکرد سلول‌های عصبی مغز نیز ضعف دارند چه برسد به شبیه‌سازی یک مدل کامل از مغز.

“Peter Bentley” متخصص آی‌ تی (UCL) که بر روی این پروژه کار می‌ کند می‌ گوید: “طبیعت مانند رایانه کار نمی‌ کند، پردازش در طبیعت غیر متمرکز و ماهیتی احتمالی دارد.”

وی در ادامه افزود: “طبیعت همچنین در برابر خطا تحمل‌پذیر است، به همین دلیل است که سیستم‌های بیولوژیکی می‌توانند خودشان را التیام بخشند.”

رایانه‌های امروزی به طور یکنواختی بر اساس فهرستی از دستورالعمل‌ها کار می‌ کنند؛ یک دستور از حافظه آورده و اجرا می‌شود، سپس نتیجه محاسبات در حافظه ذخیره می‌ شود؛ و این کار مرتبا تکرار می‌ شود. تمام اینها تحت کنترل یک زمان‌ سنج ترتیبی موسوم به شمارنده برنامه (Program Counter) انجام می‌ شود.‌ اگرچه این روش برای محاسبات عددی عالی است، اما به درد عملیات های شبیه‌ سازی و مدلینگ نمی‌ خورد.

بنتلی می‌ گوید: “حتی زمانیکه رایانه‌تان چند نرم‌افزار را همزمان در یک لحظه اجرا می‌ کند، این عمل به صورت ظاهری اجرا می‌ شود. واقعیت آن است که یک شمارنده خیلی سریع بین برنامه‌های مختلف سوئیچ می‌ کند و هر لحظه تنها یکی از آنها را اجرا می‌ کند.”

رایانه سیستمیک حاوی رونوشت‌هایی از دستورالعمل‌های خود است که در میان سیستم‎های آن پخش شده است. در نتیجه اگر یکی از سیستم‎ ها خراب شود، رایانه می‌ تواند به سایر رونوشت‌ های سالم آن دسترسی داشته باشد تا کد خود را بازسازی کند. همچنین بر خلاف سیتسم‌عامل‌ های متداول که اگر نتوانند به یک بیت حافظه دسترسی پیدا کند دچار از کار افتادگی می‌ شوند؛ رایانه سیستمیک بدون توجه به این موضوع به کار خود ادامه می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13533 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/11/30 تعداد مشاهده: 1789
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

apolo11engage 1391/11/30 15:12
جالب بود..
احسنت!